Πώς να βρείτε έναν δάσκαλο ξένων γλωσσών χωρίς μεσάζοντες;

Εδώ μπορείτε να βρείτε καθηγητές ξένων γλωσσών και γηγενείς ομιλητές κάθε γλώσσας, για οποιαδήποτε εργασία, χωρίς μεσάζοντες. Μάθετε περισσότερα!

c3ac206bc81a2cdbe0781f144045f7adcb50f312

Είναι εύκολο να βρείτε έναν δάσκαλο!

Η υπηρεσία πληρώνεται από τους εκπαιδευτικούς. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε προμήθεια για κάθε μάθημα. Η τιμή συνδρομής είναι σταθερή και πολύ μικρή. :coffee: Το κόστος δεν εξαρτάται από τον αριθμό των μαθητών που πέρασε ο καθηγητής μέσω του ιστότοπού μας

:rocket: Η πρόσβαση για καθηγητές και εγγενείς ομιλητές είναι εντελώς δωρεάν κατά τη διάρκεια της έναρξης του έργου.

:one: Ανακοινώστε ότι αναζητάτε δάσκαλο για την εργασία σας

image Δημιουργήστε μια διαφήμιση στη σωστή ενότητα και καθορίστε τις σωστές παραμέτρους, ώστε οι σωστοί εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν για την εργασία σας.

  • :scroll: Εάν χρειάζεστε εγγενή ομιλητή, δημιουργήστε μια διαφήμιση στην ενότητα αυτής της γλώσσας και δημιουργήστε το διαφημιστικό κείμενο σε αυτήν τη γλώσσα. Για παράδειγμα, χρειάζεστε έναν γηγενή ομιλητής της αγγλικής. Μεταβείτε στην ενότητα “Αγγλικά” και δημιουργήστε μια διαφήμιση στα Αγγλικά. Επιλέξτε τη γλώσσα που θέλετε να μάθετε στις ρυθμίσεις διαφημίσεων.

  • :page_with_curl: Εάν χρειάζεστε έναν καθηγητή ξένων γλωσσών για να διδάξετε στα Ισπανικά, τότε δημιουργήστε μια διαφήμιση γραμμένη στα Ισπανικά στην ενότητα Ισπανικά. Επιλέξτε τη γλώσσα που θέλετε να μάθετε στις ρυθμίσεις διαφημίσεων.

:heavy_check_mark: Ακολουθήστε τις οδηγίες για να συντάξετε μια λεπτομερή ανακοίνωση. Αυτό θα επιτρέψει στους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν την ουσία του προβλήματος και να εκτιμήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το κόστος, το χρονοδιάγραμμα και άλλες παραμέτρους της προπόνησης, ακόμη και πριν από την πρώτη επαφή μαζί σας.

:dark_sunglasses: Μπορείτε να αποκρύψετε τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών. Σε αυτήν την περίπτωση, οι εκπαιδευτικοί δεν θα δουν ο ένας τον άλλον τις απαντήσεις και θα λάβετε μοναδικές προσφορές τιμών.

:warning: Μην δημοσιεύετε τις επαφές σας στο δημόσιο τομέα! Προσοχή στους απατεώνες, επειδή το ιστορικό της επικοινωνίας μαζί τους και της δραστηριότητάς τους δεν αποθηκεύεται στον ιστότοπό μας.

Οι εκπαιδευτικοί που είναι εγγεγραμμένοι στον ιστότοπο θα απαντήσουν στη διαφήμισή σας και μπορείτε να δείτε τις επαφές τους. Θα αποφασίσετε πότε και με ποιον θα επικοινωνήσετε.

:two: Συζητήστε τους όρους με τους εκπαιδευτικούς

Θα λάβετε απαντήσεις εκπαιδευτικών κάτω από τη διαφήμισή σας ή σε ένα προσωπικό μήνυμα. Θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις στον ιστότοπο για κάθε απάντηση ή μήνυμα.

:three: Ελέγξτε τα προφίλ των εκπαιδευτικών και τις προπονήσεις τους

Μεταβείτε στο προφίλ του εκπαιδευτικού για να δείτε τις κριτικές των χρηστών αυτού του εκπαιδευτικού και μάθετε για την επαγγελματική δραστηριότητα του εκπαιδευτικού στον ιστότοπό μας με τη μορφή δημοσιευμένων χρήσιμων άρθρων και συμμετοχής σε συζητήσεις.

:four: Επιλέξτε έναν καθηγητή

Μπορείτε να συνεχίσετε να επικοινωνείτε μέσω ιδιωτικών μηνυμάτων με τους καθηγητές που σας ενδιαφέρουν. Θυμηθείτε ότι όλες τις ερωτήσεις με τον καθηγητή τις αποφασίζετε μόνοι σας. Natives Chat. Είναι υπεύθυνη για την ποιότητα ηχητικής συνομιλίας με γηγενείς ομιλητές. Οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχουν.

:five: Διακοπή λήψης απαντήσεων

Ενεργοποιήστε την κατάσταση “Επίλυση ζητήματος” στο κάτω μέρος της επιλεγμένης απάντησης καθηγητή για να μην λαμβάνετε πλέον προτάσεις από καθηγητές. Αυτό θα βελτιώσει τα στατιστικά στοιχεία του καθηγητή σας και η κατάσταση της διαφήμισής σας θα αλλάξει σε “Κλειστό”.

Μπορείτε να ακυρώσετε την κατάσταση “Το πρόβλημα επιλύθηκε” ή να δημιουργήσετε μια νέα διαφήμιση εάν χρειάζεστε νέο δάσκαλο μετά από λίγο.

:six: Γράψτε μια κριτική στον καθηγητή

Είναι σημαντικό να αφήσετε μια κριτική στον δάσκαλο λίγο μετά την έναρξη της εκπαίδευσης. Μεταβείτε στο προφίλ του δασκάλου με τον οποίο συνεργάσατε. Στη συνέχεια, μεταβείτε στη σελίδα του εκπαιδευτικού, η οποία είναι αφιερωμένη στη γλώσσα που μαθαίνετε. Μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο και τη βαθμολογία σας στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.

:warning: Για να αποφύγετε ψεύτικες κριτικές, κάθε κριτική πρέπει να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο για τη διαφήμιση του μαθητή, ο οποίος περιέχει την απάντηση του εκπαιδευτικού με την κατάσταση “Το πρόβλημα επιλύθηκε”.

Ρύθμιση λογαριασμού

Ένας λογαριασμός χρήστη δημιουργείται κατά την εγγραφή. Μπορείτε να δημιουργήσετε μόνο 1 λογαριασμό στον ιστότοπό μας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ταυτόχρονα ως μαθητής ή δάσκαλος.

Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή, πρέπει να μεταβείτε στις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας και να εκτελέσετε τις ακόλουθες ενέργειες:

  1. Ανεβάστε τη φωτογραφία (στην ενότητα “Λογαριασμός > Avatar”). Οι επαγγελματίες καθηγητές είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε διαφημίσεις που δημιουργούνται από πραγματικούς ανθρώπους από ό, τι τα αόρατα άτομα.

  2. Εισάγετε το πλήρες όνομά σας (στην ενότητα “Λογαριασμός> Όνομα”).

  3. Εισάγετε τη ζώνη ώρας σας (στην ενότητα “Προφίλ> Ζώνη ώρας”).

  4. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας και πραγματοποιήστε αλλαγές, εάν είναι απαραίτητο.

Ειδοποιήσεις και απαντήσεις στο Τηλεγράφημα

Σας συνιστούμε να ρυθμίσετε την προώθηση ειδοποιήσεων στο Telegram. Μεταβείτε στις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας στην ενότητα “Προφίλ > Ειδοποιήσεις τηλεγραφήματος”.

  1. Στείλτε ένα μήνυμα στο bot http://telegram.me/Natives_Chat_Bot. Θα λάβετε μια απάντηση με τον αριθμητικό αριθμό της συνομιλίας σας.

  2. Αντιγράψτε αυτόν τον αριθμό και επικολλήστε τον στο πεδίο ειδοποιήσεων Telegram.

Τώρα θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέα μηνύματα και απαντήσεις. Μπορείτε να απαντήσετε σε μηνύματα μέσω Telegram. Οι απαντήσεις και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” θα δημοσιευτούν αμέσως στον ιστότοπο.

Πώς μπορείτε να μοιραστείτε επαφές;

:white_check_mark: Μπορείτε να τοποθετήσετε οποιαδήποτε από τα στοιχεία επικοινωνίας σας (αριθμούς τηλεφώνου, email, συνδέσμους σε σελίδες σε κοινωνικά δίκτυα) στο λογαριασμό σας (Ρυθμίσεις > Προφίλ > Σχετικά με εμένα). Κάθε χρήστης θα μπορεί να βλέπει τις επαφές σας στο λογαριασμό σας.

:no_entry_sign: Δεν επιτρέπεται να καθορίζετε επαφές σε προσωπικά μηνύματα, διαφημίσεις, απαντήσεις σε διαφημίσεις ή άρθρα ιστολογίου.

“Kαθαρισμός” τοποθεσίας

Υπάρχουν πάντα και παντού παραβάτες κανόνων. Μην περάσετε αν δείτε κάποια διαταραχή ή παραβίαση στον ιστότοπο! Ενημερώστε τη διεύθυνση του ιστότοπου για μηνύματα και χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες του ιστότοπου. Οδηγίες βίντεο:

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις μηνυμάτων από έναν συγκεκριμένο χρήστη εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε μηνύματα από αυτό το άτομο. Οδηγίες βίντεο:

Οι παραβάτες δεν θα γνωρίζουν ποιος παραπονέθηκε για αυτά. Κάθε ανάρτηση ελέγχεται προσεκτικά από τους συντονιστές.

Υποστήριξη

Αν εξακολουθείτε να έχετε κάποια ερώτηση, γράψτε την ερώτηση για υποστήριξη ή ρωτήστε έναν διαδικτυακό σύμβουλο.

Chat