کم آبی بدن و تاثیرات آن بر روی سلامتی

:fire:

امروزه همه می دانیم که بخش زیادی از بدن ما از آب تشکیل شده است. توصیه پزشکان به ما این است که سعی داشته باشیم روزانه 8 لیوان آب بنوشیم. اما آیا این مقدار حجم آب واقعاً برای بدن ما لازم است؟ آنطور که محققین می گویند کمبود آب در بدن بر روی سلامتی انسان تاثیرات زیادی داشته و حتی می تواند بر روی سیستم عصبی و مغز ما نیز موثر باشد و فعالیت آنها را با مشکل مواجه کند. در این ویدیو خواهیم دید که اگر با کمبود آب در بدن روبه رو شویم، چه مشکلاتی برای ما به وجود خواهد آمد.

عبارات کلیدی را یاد بگیرید

کمبود آب در بدن
از دست دادن آب بدن از طریق عرق کردن
اندازه گیری قد، وزن، فشار خون و ضربان قلب
میزان چربی و آب در بدن
تأثیر کم آبی بدن بر روی عملکرد مغز و حافظه
نوشیدن آب و مایعات
علائم کم آبی بدن

translate ترجمه و به یاد داشته باشید عبارات کلیدی.

بگذارید ایده های اصلی را بررسی کنیم

  1. علائم کم آبی بدن چیست و از کجا بفهمیم بدنمان با کم آبی مواجه است؟

احساس تشنگی از علائم اولیه کم آبی بدن است و احساس خستگی نیز تا حدی در مورد کمبود آب در بدن هشدار می دهد.

  1. برای انجام آزمایش تأثیر کمبود آب بر بدن چه فاکتورهایی اندازه گیری می شود؟

برای این آزمایش ابتدا قد، وزن، فشار خون و ضربان قلب بیمار اندازه گیری می شود. سپس میزان چربی و مقدار آب موجود در بدن بررسی می شود.

  1. برای جبران کم آبی بدن چه راهکارهایی پیشنهاد می شود؟

بهترین راهکار جبران کمبود آب در بدن، نوشیدن آب و مایعات زیاد در روز است.

به نظر من …

افکار خود را به اشتراک بگذارید

  1. شما چه مقدار برای سلامتی خود اهمیت قائل هستید؟

  2. آیا تا به حال علائم شدید کمبود آب در بدن را تجربه کرده اید؟

  3. شما روزانه چند لیوان آب می نوشید؟

audio-recording-icon-1 پاسخ صوتی خود را ضبط کنید ( می توانید کمی متن به آن اضافه کنید). یک سوال برای بقیه طرح کنید.
idea توصیه یک موضوع برای بحث.

1 Like