Native Spanish Tutor / Tutora de español Nativa

I have been working as an independent Spanish and English tutor for a little more than a year, I finished my studies in 2020 (BD). Currently I’m still looking to expand my work and teaching knowledge. I have 4 years of formation in Dentistry in addition to being a veterinary assistant. Vocation for teaching.

I like to create a space of confidence, where the students feel comfortable. Relating their true life experiences with the language, this will provide them the ability to remember how to use the language in a natural way, not thinking constantly about the rules.

Me he desenvuelto como tutora de español e inglés hace poco más de un año de manera independiente, finalicé mi TSU en el año 2020. Actualmente sigo en la búsqueda de expandir mis conocimientos laborales y de docencia. Poseo 4 años de formación en Odontología además de ser auxiliar veterinaria. Gran vocación por la enseñanza.

Me gusta crear un espacio de confianza, donde los alumnos se sientan cómodos. Relacionando experiencias de la vida real con el idioma, esto les proporcionará la capacidad de recordar cómo utilizar el idioma de forma natural, sin pensar constantemente en las reglas.

Chat